søndag 13. november 2016

Så utrolig stolt!

I helgen har jeg vært på triksekurs, men det kommer i et annet innlegg. Det er nemlig noe som, for meg, er viktigere å nevne.
Jula for to år siden bestemte jeg meg for å omplassere Scott. Da hadde jeg i to år trent han og oppfostret han etter "alle kunstens regler". Men vi fikk aldri helt miljøet på plass hos han. Så da fikk han få en sjanse et annet sted, om det riktige hjemmet dukket opp...



Og det rette hjemmet dukket opp, så han flyttet som de fleste vet til Larvik. En super familie som tok han til seg med en gang, og jeg har aldri tvilt på om det skulle gå bra.


Det har blitt litt oppdateringer nå og da. Og denne familien har gjort alt jeg håpet de skulle og mye, mye mer. Så flinke som de har vært med han, tatt han med på alt mulig og vært på forskjellige treninger. Han har nok vokst en del der.




Så om ikke lenge har han vært der i to år. I dag så jeg en ny oppdatering om han. I dag konkurrerte han i rallylydighet, kom fint igjennom med direkte opprykk til kl 2. Utrolig moro å se sånt, så fantastiske mennesker som tok han til seg og som har fått han så trygg og fin. Det er så mye mer enn hva jeg håpet på. Jeg er så takknemlig for at det ordnet seg så godt for denne artige, gode, snille hunden. Og jeg er så stolt av dere alle!

Så noen ganger er det til det beste for hunden at det blir et nytt hjem, vet noen mente sitt om omplasseringen, men for Scott så ble det en utrolig fin løsning som passet han best.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar